بیوگرافی شرکت

در سال ۱۳۹۲ جمعی از مسئولین آزمایشگاه آیرودینامیک و فارغ التحصیلان سطوح تحصیلات تکمیلی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با همکاری مرکز رشد دانشگاه اقدام به تاسیس یک شرکت در حوزه خدمات علمی و پژوهشی و صنعتی کردند. این شرکت در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری در حوزه طراحی، ساخت و خدمات تست تونل باد و همچنین طراحی و ساخت محرک‌ها و منابع تغذیه پلاسما شده است. در این راستا، محصولات این شرکت تا کنون به بسیاری از دانشگاه‌ها و صنایع مطرح داخلی عرضه شده است.

 

معرفی شرکت - 2

تونل باد مادون صوت آزمایشگاه آیرودینامیک دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

 

کادر مدیریتی این شرکت، از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در آزمایشگاه آیرودینامیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شروع نموده است. بعد از افتتاح دانشکده مهندسی هوافضا در سال ۱۳۸۵، آزمایشگاه آیرودینامیک ذیل دپارتمان آیرودینامیک و پیشرانش دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تاسیس شد و در سال ۱۳۸۶ پروژه طراحی و ساخت تونل باد مادون صوت آغاز و در سال ۱۳۸۷ به عنوان بزرگترین تونل باد مادون صوت در سطح دانشگاه ‌های کشور به بهره ‌برداری رسید.

 

معرفی شرکت - 3

دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

 

در طول حدود ۱۰ سال فعالیت آزمایشگاه، مجموعه کاملی از دستگاه‌ های اندازه‌گیری روز دنیا به تجهیزات آن اضافه شده که به موجب آن، تونل باد آزمایشگاه، تبدیل به یکی از مجهزترین و کالیبره‌ترین تونل بادهای سطح کشور شده است.